Klachtenregeling
Heeft u een klacht?
Sinds 1 januari 2017 is de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) van kracht. Deze wet zorgt voor een snelle, toegankelijke en zorgvuldige behandeling van klachten en geschillen.
Ik streef ernaar om u zorg van hoge kwaliteit te bieden. Toch kan het voorkomen dat u ergens ontevreden over bent of denkt dat de zorgverlening verbeterd kan worden. Neem in dat geval direct contact met mij op. Uw feedback helpt mij om van uw ervaringen te leren en de kwaliteit van de zorg te verbeteren. Mijn doel is om samen met u tot een oplossing te komen.
Als het ons niet lukt om samen een oplossing te vinden, kunt u uw klacht voorleggen aan de klachtenregeling volgens de Wkkgz via SoloPartners, waarbij ik ben aangesloten. SoloPartners is een onafhankelijk, landelijk informatiepunt dat deskundig advies en ondersteuning biedt bij klachten over zorgverleners.
Voor meer informatie over het klachtenreglement kunt u op de onderstaande knop klikken.

De klachtencommissie van SoloPartners helpt u met informatie en advies om uw klacht op te lossen.
Indien nodig kunnen zij bemiddelen tussen u en mij om alsnog samen tot een passende oplossing te komen.
U kunt SoloPartners bereiken op telefoonnummer
085–2010140, van maandag tot en met donderdag tussen 10:00 en 16:30 uur en vrijdag tussen 10:00 en 16:00 uur.
U kunt SoloPartners ook per e-mail bereiken via info@solopartners.nl.